fredag, juni 27, 2014

Ommöblering i träning


Riktigt nöjd med mitt cardiopass i dag. I början av veckan sprang jag "endast" 2,15km på samma tid som i dag.

Denna vecka har jag fått planera om lite i träningen för att kunna få lite sällskap hemma torsdag kväll och fredag morgon. Kunde/ville inte göra mitt vanliga benpass i morse för att i stället ha sällskap av en ab. Mina lära kusiner. I stället fick jag sprinta från bussen som landade i Uppsala 19:00 för att hinna med mina 20min cardio och sjukgymnastpasset innan gymmet stängde klockan 20:00.
Är riktigt nöjd med cardion i dag, och den här veckan ska jag väl säga. Hade mycket mer energi i bens i dag än i måndags, och kunde hålla mina hastigheter i alla intervaller vilket jag inte klarade i måndags. Jag kunde tom öka lite på den sista intervallen även om det var jobbigt!

Sjukgymnast övningarna gjorde jag i en cirkel i stället för att göra dem en och en för att spara tid. Jag tycker att detta blir mycket jobbigare och i bland blir det att tekniken släpper lite i slutet, men jag gillar att i bland göra så här.

Allt som allt var träningen i dag rolig och intensiv, och kommer nog att fortsätta med något liknande, men på lördag mognar som kommer att vara min sjukgymnastik dag för i alla fall två veckor framöver.

Nu blir det hem och duscha och äta för att vara på gymmet igen när de öppnar i morgon klockan 8.00. Om jag inte tar det då hinner jag inte gå p.g.a att öppettiderna krockar med när jag jobbar. Tyvärr blir detta ben pass, liksom förra veckan, på "fel" gym, men bättre det än att det inte blir av alls!

Over and out
Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar