fredag, juni 20, 2014

Träna på annat gym

Ja, det är något jag generellt inte gillar. Särskilt inte de dagar jag har mycket maskiner i passet. När det är mestadels fria vikter gör det inte mycket från och till. 
I dag till exempel har jag ett benpass med endast maskiner. Det är midsommarafton och mitt vanliga gym har stängt både i dag och i morgon, kan därmed inte bara byta dag på passet. Jag går till ett annat gym, älskar att träna cardio hör, och de har alla maskiner jag ska använda. Det negativa är att de inte är 100% likadana som de som jag brukar använda, och därmed inte samma inställningar.. Det gör att vikterna inte stämmer och att de tar lite annorlunda.. Aja. Nu är iaf passet gjort och nästa vecka blir det genomfört på rätt gym också!

Trevlig midsommar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar