måndag, juni 16, 2014

Vecka 1

Då har första veckan gått. Bågen stannade på 84.0 i morse och är nöjd med det!
Men viktigare än detta är att träningen gått bra, jag känner mig pigg och gillar mitt nya träningsprogram!
Maten då.. Ja, vad ska jag säga där.. Äter ägg, knäckebröd och dricker proteinpulver.. Nej, detta är inget som jag ska göra någon längre tid! Vecka 1 och delar av vecka 2 ska jag göra detta för att känna att jag kommer någon stans och att jag inte bara står stilla. Sedan kommer det att bli fokus på ren och bra mat, och använda proteinpulver endast som komplement för att verkligen veta att jag håller protein nivåerna på en bra nivå. Jag vet att jag kan detta och gjorde ett stort jobb redan förra sommaren. Men i år ska jag lägga mig på en bra nivå även när det gäller kolhydrater så jag inte får energi dippen som jag fick i slutet av förra sommaren. Men för tillfället känns det bra och jag är pigg och full av energi! Det gäller att lyssna på kroppen så att man inte gör något som den inte gillar. Om du har kroppen och knoppen med dig hela vägen så fungerar det bättre än om du inte lyssnar på dig själv!

Over and out och lyft någonting roligt i dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar