onsdag, juni 11, 2014

Träning

Har fått två av 5 träningspass gjorda än så länge denna veckan. Hur ser då min träning ut? Jag har fått hjälp av en PT att lägga upp min träning på gym, så kommer inte exakt att lägga ut mina träningspass som de ser ut nu iaf.
Jag har sammanlagt 4 pass; 1A, 2A, 1B och 2B. 1 passen är rygg, armar och skuldror och 2 passen är ben. I alla dessa pass inkluderas även mage och rygg och viss stretching. Dessa pass varvas och ska tränas 1gång per vecka, med minst en dag vila mellan A och B passen. Sedan har jag även mitt sjukgymnast pass där det är fokus på lår, rumpa och svank som ska in i det här.
Som jag har tänkt mig kommer upplägget se ut så här:
Mån: 1A
Tis: 2A
Ons: sjukgymnast
Tors: Vila
Fre: 1B
Lör: 2B
Sön: Vila

Om någon vecka kommer jag även att lägga till ett 5 veckors program för löpning, mycket för att jag vet att detta hjälper till att kicka igång viktnedgången, men även för att jag faktiskt tycker att det är kul.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar